نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا

نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا نرم افزاری مخصوص مغازه داران و مشتریان شرکتهای پخش مویرگی می باشد که توسط آن به راحتی می توانید از فرشگاه های خود بصورت آنلاین سفارش دریافت کنید.

نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا
نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا
نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا

حذف ویزیتور و بازاریاب

با استفاده نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا توسط مشتریان، به راحتی می توانید این نرم افزار را جایگزین ویزیتور و بازاریاب شرکت خود کرده و بصورت مستقیم از مشتریان ود سفارش دریافت کنید.

نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا

پنل کاملاً حرفه ای

در نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا آنلاین پایا یک پنل کاربری تحت وب در اختیار شرکت تولید کننده و شرکت پخش قرار می‌گیرد که با وارد شدن در این پنل کلیه روند سفارش کالا از فروشگاه که توسط نرم افزار موبایل انجام می‌شود را بصورت مستقیم و آنلاین می‌تواند مدیریت کند. مهمترین شعار نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا بر سادگی و راحتی کاربر در هنگام استفاده از پنل کاربریست بطوری که بدون نیاز به هیچ گونه آموزشی از کلیه امکانات این پنل می‌توان استفاده کرد.

نرم‌افزار پخش مویرگی رایگان پایا
نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا
نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا

نرم افزار حسابداری

نرم افزار موبایل نیز که در اختیار مغازه داران و فروشگاه‌ها می‌باشد بر اساس نظرات و شرایط ساختاری بازاریابی مویرگی طراحی شده و کلیه قسمت‌های نرم افزار اعم از پنل کاربری که در اختیار شرکت هاست و نرم افزار موبایل که در اختیار مغازه داران است بر اساس ماه‌ها تحلیل و بررسی بازار طراحی و توسط تیم مجرب برنامه‌نویسی چه از لحاظ کاربردی و چه از لحاظ امنیت کاربران توسعه یافته.

نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا

نمایش روی نقشه

به راحتی می توانید مشتریان خود را در پنل کاربری ود بر روی نقشه مشاهده کنید. مشتریان شما با نصب نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا میتوانند محل ود را بر روی نقشه مشخص کنند تا شما به راحتی بتوانید کالای مورد نظر مشتریان خود را به محل آنها ارسال کنید.

مپ
نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا
نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا

کمترین مرجوعی

با توجه به اینکه خود مشتری در نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا سفارشش را ثبت می کند، شما مدیریت بهتری بر روی سفارشات فیک ویزیتورها خواهید داشت.

کمترین مرجوعی برای شرکت مساویست با هزینه کمتر و در نتیجه سود بیشتر

نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا

سفارش در هر زمان

مشتریان و فروشگاه ها می توانند در هر زمان که نیاز بود سفارشات خود را در نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا ثبت کنند و دیگر نیاز نیست منتظر حضور ویزیتور در محل باشند.

همانند هر اپلیکیشن سفارشگیری آنلاینی این امکان فراهم است که شما با ثبت سفارش در ساعات غیر اداری  و بصورت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید تا در زمان مقرر و بودن منتظر مانده برای ثبت سفارش از طریق بازاریاب، سفارش شما شود.

نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا
Untitled 2
نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا

اتصال به نرم افزار ویزیتور

نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا کاملا با دیگر نرم افزار ما یعنی نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا هماهنگ بوده و مشتریان شما می توانند هر سفارشی که چه از طرف ویزیتور و چه از طرف ود مشتری ثبت شده باشد را مدیریت کنند.

نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا

پشتیبانی مداوم

ما تمام تلاش خود را کرده ایم که در کنار ارائه یک سامانه کاملاً حرفه ای پشتیبانی قوی نیز برای سامانه نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا ارائه دهیم. تیم ما در طول هفته اماده خدمت رسانانی به دوستان گرامی می باشد.

نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا

پنل کاملاً حرفه ای رایگان

نرم افزاربرای شرکتهای پخش و تولید کننده گان کاملاً رایگان است و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه ای نیست . برای استفاده از آن و دریافت نام کاربری و رمز عبور فقط کافیست با در سایت ثبت نام کنید.

نمایش مشتری روی نقشه

شما به راحتی می توانید تمامی ویزیتورها، تحصیلدار و موزعین و مشتریان خود رو بر روی نقشه مشاهده کرده و کنترل کاملی روی ویزیتور ها و موزعین خود بصورت آنلاین داشته باشید.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار سفارش مویرگی پایا این امکان را در اختیار شرکتهای پخش قرار داده که از سیستم حسابداری متصل به نرم افزار استفاده کنند و یا نرم افزار را به سیستم حسابداری خود لینک نمایید.

حذف ویزیتور و بازاریاب

با حذف ویزیتور و بازاریاب حضوری و دریافت سفارشات کالاها بصورت مستقیم و آنلاین مدیریت بهتری بر روی سفارشات کالاهای خود داشته باشید و از اتلاف وقت و هزینه خود به میزان قابل توجهی جلوگیری کنید.

کمترین مرجوعی

در نرم افزار بازاریاب آنلاین پایا سفارش بصورت واقعی ثبت می شود و فروشگاه و مغازه دار به میل خود سفارش خود را ثبت می کند و هیچ فشاری از سمت بازاریاب و ویزیتور حضوری برای دریافت سفارش بیشتر نیست.

تقویم کاری

با استفاده از نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا به راحتی تقویم کاری و مسیریابی حرفه ای تعیین کرده و در صورت تعویض ویزیتور به راحتی می توانید با مسیربندی درست ویزیتور جدید را جایگزین کنید.

پشتیبانی بصورت مداوم

ما تمام تلاش خود را کرده ایم که در کنار ارائه یک سامانه کاملاً حرفه ای پشتیبانی قوی نیز برای سامانه پخش مویرگی رایگان پایا ارائه دهیم. تیم ما در طول هفته اماده خدمت رسانانی به دوستان گرامی می باشد.

سفارش در هر زمان

در هر زمان و هر کجا که به اینترنت دسترسی دارید سفارش دهید ، سفارشات خود را ببینید ، مدیریت کنید و دیگر منتظر رسیدن ویزیتور و بازاریاب حضوری برای دریافت سفارشات در محل نباشید.

اتصال به نرم افزار ویزیتور

با استفاده از نرم افزار مدیریت ویزیتور و بازاریاب پایا این امکان برای شرکتهای پخش مویرگی وجود دارد که کنترل کاملی ازجمله ردیابی را از ویزیتور و بازاریابان خود داشته باشند.

سامانه ویزیتور آنلاین پایا

بهترین نرم افزار ویزیتور آنلاین

بهترین و کاملترین نرم افزار پخش مویرگی هوشمند رایگان با قابلیت اتصال به نرم افزار ویزیتور آنلاین پایا با قابلیتهای ویژه خصوص ویزیتور‌ها و تحصیلداران و موزعین شرکت‌های پخش مویرگی

شرکتها
0 +
فروشگاه ها​
0 +
کالاها
0 +
برندها
0 +
Call Now Button