پنل کاربری نرم افزار پخش مویرگی پایا

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

پنل کاربری نرم افزار پخش مویرگی پایا

پنل کاربری نرم افزار پخش مویرگی پایا

پنل کاربری نرم افزار پخش مویرگی پایا در عین سادگی کلیه نیازهای یک شرکت تولیدی و پخش مویرگی را پوشش داده و به‌واسطه این ساختار کلیه روند سفارش از صفرتا صد، از ثبت سفارش توسط مغازه‌دار تا ارسال به انبار، میزان موجودی و رسیدن کالا به دست مغازه‌دار را می‌توان رصد کرد.

دیدگاه کلی که در مورد نرم‌افزار‌های مشابه وجود دارد کارکرد دشوار و پیچیده این‌گونه نرم‌افزارهاست که معضلی بزرگ برای مدیران این شرکت‌هاست. اولویت اصلی نرم‌افزار در عین کاربردی ساده بودن آن است به‌طوری‌که بدون نیاز به آموزش خاصی و با کمترین تخصص موردنیاز بتوان با نرم‌افزار به‌صورت راحت و روان کار کرد.

از دیگر مزایای نرم‌افزار برای شرکت‌ها پنل کاربری تحت وب است، این قابلیت این امکان را به مدیران شرکت‌ها می‌دهد که هر زمان و هرکجا که باشند با ورود به نرم‌افزار از میزان روند فروش شرکت خود به‌صورت مستقیم اطلاع پیدا کنند. این نرم‌افزار از قابلیت رسپانسیو بهره می‌برد یعنی با انواع تلفن‌های همراه و تبلت‌ها سازگار است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب و کاربری نرم‌افزار دریافت پیام از طرف مغازه‌دار و پاسخ دادن به آن است. کارمندان شرکت هر زمان که وارد نرم‌افزار شود می‌تواند با چک کردن پیام‌های مشتریان خود مدیریت بهتری بر روند ثبت سفارش کالاها داشته راحت‌تر بتواند با مشتری در ساعات غیر اداری در تماس باشد.

درآمد زایی بالا

امکان دریافت درآمد در حد قابل قبول و بالا نسبت به دیگر مشاغل و البته امکان بالا رفتن این درآمد

مدیریت مستقل

امکان مدیریت مستقل و مسقیم شرکتهای زیرمجموعه امکان جذب انواع شرکتهایی که با ویزیتور در ارتباطند.

پشتیبانی 24 ساعته

پاسخگویی 24 ساعته و 7 روز هفته به شرکتهای زیرمجموعه

آموزش رایگان

آموزش تلفنی و حضوری به شرکتهای زیرمجموعه و ارائه راهکارهای فروش بیشتر برای شرکتهای پخش مویرگی

گستردگی فروش

امکان دریافت نمایندگی از 1 شهر تا چند استان بسته به نوع فعالیت و گستردگی تیم نماینده

تبلیغات برای جذب بیشتر

امکان تبلیغات برای نمایندگان تا بتوانند شرکت های بیشتری جذب کرده و درآمد بیشتری داشته باشند.

درآمد زایی بالا در پخش مویرگی
نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا

داشبورد حرفه‌ای

اولین صفحه‌ای که در پنل کاربری سامانه پخش مویرگی پایا مقابلتان قرار می‌گیرد یک داشبورد حرفه‌ای و زیباست. شما در این داشبورد اطلاعات اولیه‌ای نظیر سفارش‌ها جدید، سفارش‌ها امروز، مشتریان جدید و مبلغ فروش روزانه را می‌توانید مشاهده کنید.

در زیر این آیتم‌ها دو نمودار وضعیت سفارش‌ها و میزان خرید بر اساس تاریخ بچشم می‌خورد که توسط آن‌ها شما می‌توانید مدیریت بهتری بر روی فروش و سفارش روزانه و زمان‌دار خود داشته باشید.

 
نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا​

سفارش‌ها در پنل کاربری

در منو سفارش‌ها شما می‌توانید سفارش‌ها خود را که توسط موزعین و ویزیتورها و البته مشتریان به‌صورت مستقیم برای شما ارسال‌شده مدیریت کنید. با مراجعه به این منو لیست کامل سفارش‌ها شما قرار دارند که می‌توانید بر اساس تاریخ خاص از آن‌ها خروجی گرفته و با نمایش و باز کردن سفارش وضعیت آن را بسته به نوع برگ خرید تغییر دهید. نرمافزار پخش مویرگی رایگان

همچنین در این بخش به‌راحتی می‌توانید برگ خرید رسمی صادر کرده و یا از وضعیت پرداختی‌ها اطلاع حاصل کنید. ویرایش سفارش یکی دیگر از قابلیت‌های این بخش است و شما به‌راحتی می‌توانید تعداد کالاهای سفارش داده‌شده را ویرایش کنید، کالاها را حذف کنید و یا کالایی جدید به سفارش اضافه کنید.

 
انحصاری
تبلیغات در سامانه پایا
نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا​

تعریف و مدیریت ویزیتور

با واردشده به این منو شما می‌توانید سرپرستان فروش و ویزیتور و موزعین خود را تعریف کنید. همان‌طور که میدانید سرپرست فروش یا سوپروایزر نیازمند تعدادی ویزیتور و موزع در زیرمجموعه خود است و شما ابتدا باید ویزیتورها و تحصیلدار و موزعین خود را در قیمت‌های مربوطه تعریف کرده و بعد از آن مبادرت به ثبت سوپروایزر کنید.

مسیر بندی ویزیتور و موزع ازجمله قابلیت‌های دیگری است که در پنل کاربری پخش مویرگی گنجانده‌شده است. در منو ویزیتورها و موزعین شما می‌توانید تقویم کاری کاربردی و حرفه‌ای برای ویزیتورهای خود تنظیم کنید.

نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا​

تعریف مشتری و مدیریت آن‌ها

در پنل کاربری نرم افزار پخش مویرگی شما در بخش مشتریان می‌توانید مشتریان خود را به‌صورت تکی و یا گروهی در پنل کاربری نرم افزار پخش مویرگی خود آپلود کرده و به‌صورت کامل مدیریت کنید.

در این بخش قسمت‌های متنوعی گنجانده سده تا شما بتوانید کارایی فروش خود را بالاتر برده و مدیریت بهتری بر مشتریان کلیدی خود داشته باشید. همچنین به‌راحتی می‌توانید محل مشتری را بر روی نقشه مشخص کنید تا دید کلی‌تری نسبت به تراکم مشتریان خود در مناطق تحت پوشش و فروش خود داشته باشید.

همچنین می‌توانید با وارد شدن به منو مشتریان فاکتورهای سفارش داده‌شده هر مشتری را به‌صورت کامل و با تمام جزیات مشاهده کرده و در صورت لزوم ویرایش و تغییر وضعیت دهید.

سهولت
درآمد زایی بالا در پخش مویرگی
نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا

تعریف نماینده و مدیریت آن‌ها

بیشتر شرکت‌های بزرگ نمایندگان فروشی دارند که کالاهای آن‌ها را در شهرها و مناطق مختلف بفروش می‌رساند. شما در پنل کاربری نرم افزار پخش مویرگی پایا با مراجعه به بخش نمایندگان می‌توانید نماینده برای هر منطقه و شهر و یا استان‌هایی که در آن فعالیت می‌کنید تعریف کنید. در بخش نمایندگان و با وارد شدن به داشبورد نماینده می‌توانید تمامی رخدادهای یک نماینده را رصد و در صورت لزوم مدیریت و ویرایش کنید.
 
نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا​

نمایش ویزیتور روی نقشه

با دریافت نمایندگی از سامانه پخش مویرگی پایا، شما نماینده انحصاری ما در شهر و استان خود خواهید بود. انحصاری بودن شما این امکان را فراهم می‌کند که بدون رقیب و با آسودگی خاطر بیشتری کار خود را ادامه دهید و متعاقباً از درآمد بالاتری نیز برخوردار خواهید شد.
 
انحصاری
تبلیغات در سامانه پایا
نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا​

نمایش مشتری روی نقشه

ما با پشتیبانی همه جانبه از نمایندگان فروش به این امر واقفیم که هر چه نمایندگان تیم ما سود بیشتری دریافت کنند درصد بیشتری نیز عاید شرکت خواهد شد. در نتیجه ما ساختار کار را برد برد می‌بینیم و همه کار از جمله تبلیغات محیطی و اینترنتی را برای بالا بردن پیشرفت نمایندگانمان انجام خواهیم داد.
 
نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا​

حسابداری رایگان

درآمد هر کاری بواسطه سختی آن کار در نظر گرفته می‌شود اما در بعضی مشاغل این سختی کار به واسطه پلن قوی که در پروژه گنجانده شده به میزان قابل قبولی کاسته می‌شود. سهولت کار در شرکت پایا به اندازه‌ایست که به راحتی می‌توان در کنار دیگر کار‌های خود این پروژه را نیز پیش ببرید.
سهولت

چرا نمایندگی نرم‌افزار پخش مویرگی رایگان پایا

در کنار همه مواردی که به اختصار شرح داده شد، دریافت نمایندگی نرم‌افزار پخش مویرگی پایا این امکان را برای تیم نمایندگی فراهم می‌آورد که همیشه می‌توانند‌یه یک کار پردرآمد و آینده دار مشغول بوده و نسبت به پیشرفت کاری و شغلی خود‌امیدوار باشند.

جدا از همه این موارد باید در نظر داشت که این گونه کار‌ها همچون نرم‌افزار پخش مویرگی پایا از جمله کار‌های آینده محصوب می‌شوند و شما با عضویت در تیم پایا خود را در یک تیم منسجم و کارآمد و البته متخصص و کاردان خواهید یافت.

آشنایی با ما

ویدئو معرفی نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا

Call Now Button