ساختار نرم افزار پخش مویرگی پایا

در نرم‌افزار پخش مویرگی رایگان آنلاین پایا یک پنل کاربری تحت وب در اختیار شرکت تولید کننده و شرکت پخش قرار می‌گیرد که با وارد شدن در این پنل کلیه روند سفارش کالا از فروشگاه که توسط نرم‌افزار موبایل انجام می‌شود را بصورت مستقیم و آنلاین می‌تواند مدیریت کند. مهمترین شعار نرم‌افزار بر سادگی و راحتی کاربر در هنگام استفاده از پنل کاربریست بطوری که بدون نیاز به هیچ گونه آموزشی از کلیه امکانات این پنل می‌توان استفاده کرد.

نرم‌افزار بازاریاب آنلاین پایا با حذف بازاریاب و ویزیتور حضوری در فروشگاها و سوپرمارکت‌ها و جایگزین کردن آن با یک نرم‌افزار آنلاین و بروز این صنعت را دستخوش تغییرات اساسی کرده، به نحوی که تغییر دیدگاه سنتی که در این عرصه وجود دارد جهت ارتقاع سطح بازار با یک دیدگاه مدرن و امروزی با توجه به عصر ارتباطات و اینترنت و اپ‌های متفاوت موبایل و تکنولوژی که اکنون با سرعت چشمگیری در حال رشد است اجتناب ناپذیر است.

جایگزین کردن بازاریاب حضوری با یک نرم‌افزار آنلاین این امکان را به شرکتهای تولیدی و پخش مواد غذایی می‌دهد که نه تنها هزینه‌های خود در بخش سفارشگیری کاهش دهند، بلکه استفاده از این نرم‌افزار می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد تولیدات داخلی در دراز مدت داشته باشد.

ساختار نرم افزار پخش مویرگی پایا بدین صورت است که شما با ثبت نام در پنل کاربری پایا و دریافت پنل کاربری خود می توانید سیستم پخش مویرگی شرکت خود را متحول کنید. شما با مدیریت آنلاین ویزیتور ها و بازاریابان خود برای پخش مویرگی سرد و موزعین و تحصیلداران برای پخش مویرگی گرم براحتی میتوانید فروش خود را ارتقا دهید.

شما با استفاده از نرم افزار پخش مویرگی رایگان پایا می توانید مدیریتی کامل بر پخش مویرگی خود از جمله ویزیتورها، موزعین، کالاها، مشتریان و انبارداری داشته باشید و در کنار آن کالای خود را در دیگر فروشگاه ما که در اختیار خریداران است بصورت مستقیم سفارش گرفته و به فروش برسانید دقیقا همانند یک ویزیتور.

  • پنل کاربری حرفه ای
  • اپ مخصوص ویزیتور و موزع
  • اپ مخصوص مغازه دار و خریدار
  • صنفهای متنوع

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button